Beoordelingen van Versuithetnoorden Aduard

Recente recensies

5.0
Anita Schuiten
vandaag

Heerlijk gegeten en wat een leuke Sinterklaas verrassing!

Danny
gisteren

Wederom perfect, smaakvol en vlot! Deze x met extra presentje in de vorm van een S Super !

Antje
gisteren

Was weer heerlijk

Meijer
gisteren
Bandringa
2 december 2022

Het smaakte verrukkelijk. Niets op aan te merken.

Antje
2 december 2022

Was weer heerlijk

Drenth
2 december 2022
Olaf Bijlholt
30 november 2022

Het eten was erg lekker. De bezorging was goed. Aardige bezorger.

Stine
30 november 2022

Iets te vroeg afgeleverd, maar goed heet, dus geen enkel probleem. En de smaak van alle (7 verschillende) pizza's was uitstekend!

Hendrika
28 november 2022

Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten! Ook de bezorging is altijd fijn op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik-Jan Pol
27 november 2022

Alles was perfect qua portie en smaak. Alleen de patat was echt kneiter hard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.Straatman
27 november 2022
Jelle
27 november 2022

Het stoofpotje was heerlijk!

Antje
26 november 2022

Was weer heerlijk

Antje
25 november 2022

Was weer heerlijk

Jannes
23 november 2022

Fan-tas-tisch

Janet
22 november 2022

Kwaliteit van de smaak van de varkensate is er niet beter op geworden. Jammer de smaak was altijd goed. De gebakken aardappelen dreven in het vet bha

Irmgard
21 november 2022

Dit keer weer minder, helaas kwamen de gebakken aardappeltjes NIET overeen met de bestelling, het waren geen gebakken blokjes aardappeltjes (zonder schil) maar partjes met schil , die niet lekker ook waren(veelste vet olie druipt d'r vanaf...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie Berkman
20 november 2022

De bezorging duurde vandaag aanzienlijk langer dan we gewend zijn en helaas mistte we een bestelde hamburger. De vorige keer was de bestelling ook al niet compleet, maar dat kan natuurlijk een keer gebeuren…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

auke
20 november 2022

prima bezorging de gebakken aardappeltjes mogen wat mij betreft wel zonder schil

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aaltje Stol
20 november 2022

Het eten is snel gebracht door Jochum en het was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
20 november 2022
Bennie Penninga
20 november 2022

lekker gegeten 👌

Antje
19 november 2022

Was weer heerlijk

Alkema
18 november 2022

Heerlijk gegeten.

Antje
18 november 2022

Was weer heerlijk

Koos Brander
17 november 2022

Niets op aan te merken. Heerlijk gegeten

Jeanine
16 november 2022

Alweer ontbrak de stoofpeer! Voor de rest erg smakelijk, maar had wel iets meer groente bij mogen zitten. 1 eetlepel zuurkool heb ik niet voldoende aan ;)

M Ludema
16 november 2022

Onlangs de pasta besteld met rundergehakt , zat er ook spekreepjes ( varken ) erdoorheen, terwijl dat niet op de site werd vermeld en het was andere pasta dan de spaghetti die ik besteld had, fotos van de gerechten op de site zien er vaak anders uit, dan wat je uiteindelijk krijgt. De pasta bolognese bestellen we in ieder geval niet weer.

Reactie van Versuithetnoorden

🙄 jeetje. Inderdaad dat is niet de bedoeling. We hebben het besproken met het team en we zorgen er voor dat dit niet meer gebeurt. Excuses 🍀

Jelly Wegman
14 november 2022
N.J.A. Straatman
13 november 2022
Lenie
13 november 2022

Ik miste de heerlijke blokjes opgebakken aardappelen van de vorige keren. Hoop dat ze weer terugkomen. Verder heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Antje
13 november 2022

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hayo's Muziekcafe
13 november 2022

Supersnel geleverd... en zoals altijd heerlijk...en royale porties!

Stella Eggens
12 november 2022
Riekje
7 november 2022

Zalm was weer heerlijk.Graag iets meer vis op de kaart, kan ik ook een keer iets anders kiezen omdat ik geen vlees eet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lia
7 november 2022
Heikens
6 november 2022

Was snel en smakelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert Jan
6 november 2022

Snelle bezorging en heerlijk eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeanine
6 november 2022

Gevulde ganzenborstfilet besteld. Erg smakelijk , alleen ontbrak het stoofpeertje helaas.... 2e keer al dat er iets ontbreekt bij een gerecht ..... Bezorging vlot en heel vriendelijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
5 november 2022
Antje
5 november 2022

Was weer heerlijk

Hinny
5 november 2022

Heerlijk gegeten. Bezorging was mooi op tijd. Sate was super mals, friet nog heerlijk warm en de sorbet na was top. Klasse!

Antje
5 november 2022

Was weer heerlijk

Grietje
4 november 2022
Martin sloot
31 oktober 2022

Tip top vers warm netjes verpakt en snelle bezorging

Victor
31 oktober 2022
Pieter
31 oktober 2022

Vlees prima, aardappelen lauw

N.J.A. Straatman
30 oktober 2022
I. Jonkman
30 oktober 2022
Jannie
29 oktober 2022

Makkelijk te bestellen, heerlijk gegeten.

Maria
28 oktober 2022

Alles perfect voor elkaar, bezorgddoir een uiterst vriendelijke opgewekte jongeman

Joost Kranendonk
28 oktober 2022

Het eten was heel snel bezorgd en we hebben er goed van genoten. Wij bestellen er graag!

Esmeralda Vels
24 oktober 2022

Fantastisch lekker stoofpotje, met gebakken aardappelen een fijne combi. Ik kan er nog een keer van eten, zoveel was het. Ik heb genoten!

Johanna Homan vd Wijk
24 oktober 2022

Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liesanne van der Wielen
23 oktober 2022

We vonden het tegenvallen, weinig eten en het was niet warm meer. Erg prijzig voor wat we kregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hinny
23 oktober 2022

Te late bezorging door drukte. Dat was nog te accepteren maar bestelling was niet compleet. De ganzenborst was erg droog, geen stoofpeer erbij, patat koud. Jammer

AJ Brander
23 oktober 2022

besteld, 1 sate met kroepoek, atjar patat. geleverd 1 sate met patat, ook besteld , 1 gehaktbal met pindasaus plus geb, aardappelen en gemengde salade, geleverd , 1 gehaktbal met saus en slappe gebakken aardappelen. Dit is de derde keer dat we eten krijgen of eten bij restaurant Aduard. 3 x niks 3x te veel. Nooit weer nu. Na telefonisch contact een tegoedbon ontvangen van 5 euro. Bestelling 27,75 voor betaald inc. 50 cent fooi. Dat alles voor een erg incomplete levering.

EA
23 oktober 2022

Meerdere maaltijden besteld, niet alle maaltijden waren nog warm.

Bernard Kuiper
23 oktober 2022

Hallo, Altijd zeer te spreken over jullie kwaliteit, maar deze keer was de burger aan 1 kant zwart verbrand en er zat geen friet bij, die wel op de bon stond en ook besteld was . Mvg Bernard

Jos
23 oktober 2022

Heerlijk gegeten en een supersnelle bezorging. Complimenten en zeker de moeite waard om weer een keer te bestellen of in het restaurant zelf te gaan eten.

Bakker
21 oktober 2022

Echt een aanrader

Conny
19 oktober 2022
Koos Prenger
17 oktober 2022

Kleur van de pindasaus ziet er veel te bleek uit smaak was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
16 oktober 2022

Weer heerlijk gegeten. Het eten kwam dampend van de hitte uit de warmhoud box. En is bezorgd door een zeer vriendelijke meneer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piet
16 oktober 2022

Heerlijke snitzel, snel bezorgd door vriendelijke bezorgster.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
16 oktober 2022
Veenema
16 oktober 2022

Uiterst tevreden de bestelling was ruim op tijd de bezorger was zeer vriendelijk en het eten was prima.voor herhaling vatbaar.

Antje
15 oktober 2022

Was weer heerlijk

N.Straatman
10 oktober 2022
Inge
9 oktober 2022

De bestelling kwam bijna half uur laten aan. De spare rib zwommen in saus. Erg jammer ben dit niet gewend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esmeralda
9 oktober 2022

Super gegeten! Het werd vlot gebracht, alles was compleet, lekker warm en echt lekker! Top! Dit ga ik vaker doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
9 oktober 2022

Heerlijk stoofpot gehad

W. Lap
9 oktober 2022

Eten prima! Jammer dat mijn dochter geen appelmoes/mayo/en verrassing bij haar bestelling had

R. Homan
8 oktober 2022

Alle botjes zijn twee keer afgekloven. Hartelijk dank

Roos
8 oktober 2022

Spek niet gaar Vegetarische maaltijd fors onder de maat. Ronduit vies te noemen.

Eelco
7 oktober 2022

Heerlijke spareribs, ze waren zelfs nog heet.

Antje
7 oktober 2022

Was weer heerlijk

Martinus
7 oktober 2022

Wederom gortdroge kip.

Paul
4 oktober 2022

Spareribs met gebakken aardappeltjes besteld; de spareribs waren verrukkelijk, maar de aardappeltjes waren zwart, duidelijk te hard gebakken. Jammer, hopelijk volgende keer beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilbrants
3 oktober 2022

Het was alles prima in orde, alleen mijn enige probleem was en is dat het behoorlijk scherp, zout was. Behoorlijke nadorst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aleida
3 oktober 2022

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
3 oktober 2022
Corpier
2 oktober 2022
Rolf Kok
2 oktober 2022

Zoals altijd piekfijn in orde 👍🏻

Reactie van Versuithetnoorden

Dankjewel Rolf :-)

Boersma
2 oktober 2022

heerlijk eten, warm en op afgesproken tijd. Klasse!!

Marchel palstra
1 oktober 2022

Vorige keer gebakken blokjes aardappels, vond ik geen succes! Nu friet geprobeerd, is ook moeilijk om dit goed en lang knapperig te houden! Vlees is primá hoor.

Antje
1 oktober 2022

Was weer heerlijk

Antoinet
1 oktober 2022

Heerlijk gegeten, runderstoofpotje altijd oké, lekker stukje zalm en de kleinkids weer genoten van kids menu met verrassing.

Peters
30 september 2022

Het stoofpotje bevatte deze keer heel veel peper. Normaal is het altijd perfect maar nu dus niet.

Reactie van Versuithetnoorden

Beste Peters, We hebben direct geproefd. Inderdaad wat pittiger dan anders ik denk een beetje uitgeschoten. Excuses we zullen er op letten

Antje
30 september 2022

Was weer heerlijk

Jeroen Klasen
26 september 2022

Het eten was niet vers. De spare ribs waren amper gegrild en leken alleen opgewarmd. De saté was niet mals. Jammer want de bezorging was vlot en vriendelijk.

Reactie van Versuithetnoorden

Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij hebben via de mail contact met u gezocht.

Sanne Postma
26 september 2022

Helaas was de stoofschotel lauw en de patat slof. De smaak van de stoofschotel was voortreffelijk, echter werd dit teniet gedaan door de temperatuur van het eten. Ontzettend jammer.

Reactie van Versuithetnoorden

Wat vervelend dat het eten niet goed op temperatuur was. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u te zoeken om dit nader te bespreken, echter werd er helaas niet opgenomen. Om deze reden hebben wij u een mail gestuurd.

N.J.A. Straatman
26 september 2022
IreneM
25 september 2022

Goed belegde pizza. Wij vonden de bodem te zout en was ook niet knapperig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
25 september 2022

Bestel vaak altijd super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
25 september 2022

Altijd goed eten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicile
25 september 2022

Helaas was de saté niet mals, waardoor ik er helaas niet van kon genieten.

Reactie van Versuithetnoorden

Wat vervelend om te horen dat de saté niet mals was. Wij hebben via de mail contact met u opgenomen. Wij hopen snel weer eens een bestelling van u te mogen ontvangen.

Dirk
24 september 2022

Top eten , snelle bezorgingv

E de Vries
24 september 2022

Waren wat langer onderweg en na telefoontje kon het gemakkelijk een kwartier later. Heel fijn. En eten was erg lekker. De mosselen!!

Harry
24 september 2022

De bestelling met bijzonderheden geleverd als gevraagd, heerlijk was de friet en deze was beter als anders, de schnitzels zeer krokant en super snelle persoonlijke levering.

J B
23 september 2022

Lauw eten (vlees), slappe koude patat. Kwamen keurig terug voor een nieuwe portie. Helaas de 2e keer maar 1 portie bezorgd gekregen van de 2 bestelde porties.

Reactie van Versuithetnoorden

Wat vervelend om te horen dat het eten niet naar wens is geweest. Wij hebben via de mail contact met u opgenomen om te kijken naar een oplossing.

Anton Stroobach
23 september 2022
Antoinet
23 september 2022

Het vlees was wat droog, maar de patat was ronduit vies. Het was alsof het al de hele dag in het bakje zat. Jammer, weet niet of ik nog weer bestel bij jullie

Antje
23 september 2022

Was weer heerlijk

Fleur
23 september 2022

Pizza was niet met buffelmozarella, was klef en echt niet lekker. Ben veel beter gewend bij jullie. Ook de frites waren al slapjes en daarmee minder lekker. Hoop dat dit eenmalig is. Was altijd wel enthousiast over jullie. Groeten Fleur

Reactie van Versuithetnoorden

Wat ontzettend jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad wat betreft de kwaliteit van het eten. Wij hopen natuurlijk dat u ons nog een kans geeft. Wij hebben via de mail contact met u opgenomen.

G van Dijk
21 september 2022

Kip Teryaki was genoeg rijst maar de kip was erg weinig. Dit waren we in het verleden niet gewend van Kingma.

Carlijn
20 september 2022

Eten van zeer goede kwaliteit en snel geleverd.

janna van der laan
19 september 2022

heerlijk vers en heerlijk van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Antoinet
18 september 2022

Jammer dat niet alles is afgeleverd, de bestelde frietsaus zat er niet bij. Gelukkig was het eten erg lekker en was de portie meer dan genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
18 september 2022
GB
17 september 2022

Verrukkelijke mosselen aan huis bezorgd! De mosselen en de frieten waren netjes verpakt en prima op temperatuur.

Antje
17 september 2022

Was weer heerlijk

Petra Hofker
17 september 2022

Alles was prima, niks te klagen o ja jammer van de aardbeien, maar was prima opgelost

Petra Hofker
17 september 2022

Bij mijn stokbrood met kruidenboter x 2 zat geen kruidenboter. Daar baalde ik van, en is ook niet de eerste keer.

Antje
16 september 2022

Was weer heerlijk

A
16 september 2022

Het stoofpotje was heerlijk! Alleen jammer dat de patat zo slap geworden was. De zorging was heel vlot!

T&N
15 september 2022

Uitstekende stoofpot, hetzelfde geldt voor de bijgerechten. Kwaliteit en aandacht proef je. Kortom, aanrader!

John Happel
15 september 2022

Ook nu weer stond er volgens de bezorger een verkeerd huisnummer op de bon. Eten was prima, echter de dressing was heel erg weinig en geen jus op het vlees

Richard
14 september 2022

Ideaal, 1 telefoontje vanaf het werk en je krijgt keurig bericht wannneer het eten onderweg is. Verse groenten en vlees zonder zelf te hoeven koken ! #aanrader

Jochum
12 september 2022

Heerlijke pizza's. Keurig op tijd bezorgd. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
11 september 2022
Petra
11 september 2022

Bijna half uur te laat, maar eten was wel lekker en niet koud geworden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Antje
10 september 2022

Was weer heerlijk

Fam Koers
10 september 2022

Makkelijk te regelen, netjes gecommuniceerd over bezorging, het eten was goed verzorgd, pizza’s werden minder gewaardeerd.

Jolanda
5 september 2022

De mosselen waren zeer slecht. Slecht open te krijgen en ze wilden niet loslaten uit de schelp. De spareribs en de lizza waren prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Versuithetnoorden

Wat jammer om te horen dat de mosselen niet naar wens zijn geweest. We hebben via de mail contact met u gezocht om te kijken naar een oplossing.

Dina Hopman
4 september 2022

Heerlijk eten. Goed heet. Ook hoe het verpakt is,geweldig. En op de afgesproken tijd. In één woord zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
4 september 2022

Heerlijk eten! En geweldige reactie en attentie toegevoegd bij de bestelling op het feit dat ik bij een van de kids bestellingen geschreven had dat hij jarig was. Zo lief! Dat maakte onze dag extra leuk. Dankjewel!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.Straatman
4 september 2022

Kwaliteit eten weer voortreffelijk. Opvallend vind ik wel dat m.n. de porties groente qua hoeveelheid nogal eens verschillen. Verschilt dit wellicht per kok? De portie bloemkool was gisteren aanmerkelijk groter dan vandaag.

A. Spanninga
4 september 2022

We hebben weer heerlijk gegeten, je kunt wel zeggen het was voor ons weer een feestje 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.Straatman
3 september 2022
Brenda Holtrop
3 september 2022

fijn eten, snel bezorgd en toen er een bakje sate ontbrak, belden ze hier zelf over en kwamen het na leveren.

Margie Janssen
31 augustus 2022

Zeker genoten. Vlees was mals en zacht. Salade ook heerlijk klaargemaakt. Snelle bezorging en door een vriendelijke jonge man.

Annie
29 augustus 2022

Heerlijk stoofpotje met diverse garnituur.Heel blij dat jullie ook in ons pcgebied bezorgen . Graag tot de volgende keer

janneke zewuster
28 augustus 2022

Het eten werd op tijd bezorgd en het smaakte heerlijk. Zelfs onze kleinzoon, niet de gemakkelijkste eter, at z’n gehaktbal met smaak op!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marten van Dellen
28 augustus 2022

geen op en of aanmerkingen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.Straatman
28 augustus 2022

Deze keer niet zoals bij mij gebruikelijk 5 sterren maar nu 4. Het eten was weer van voortreffelijke kwaliteit, echter de hoeveelheid groente ( Chinese kool) was m.i. aan de erg magere kant.

Marijke schiphouwer
28 augustus 2022

Allereerst heerlijke pizza maar het Had wel een hele zachte vettige bodem En de pizza's zaten dubbelgevouwen in de doos, En had gevraagd om het in punten te snijden ,was niet gebeurd.

Fokke veenstra
27 augustus 2022

Alleen een schnitzel met wat aardappeltjes Karige maaltijd

Reactie van Versuithetnoorden

Wat jammer dat de maaltijd niet naar wens is geweest. We hopen dat u ons nog een kans geeft. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen, echter werd er helaas niet opgenomen. Om deze reden hebben wij u een mail gestuurd.

Petra
27 augustus 2022
Katja
25 augustus 2022

Het was weer helemaal top!! Ik heb al vaker eten besteld, maar dit is veruit de allerbeste!!

Tonny
25 augustus 2022

Ruime hoeveelheid en vrij snel geleverd

Katja
25 augustus 2022

Helemaal top! Eindelijk echte heerlijke maaltijden die bezorgd worden.

Sandra
25 augustus 2022

Jammer dat de bestelling in hun computer nier in het goede mapje is gekomen,en we nog half uur langer moesten wachten! Maar t eten was heerlijk

Kari
24 augustus 2022
Monique Bak
24 augustus 2022

De bezorging ging mis, maar goed hersteld.

N.Straatman
21 augustus 2022
M
21 augustus 2022

Vlotte bezorging en het eten is verrukkelijk en meer dan voldoende!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bolhuis
21 augustus 2022

Heerlijk gegeten en snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lammerts
21 augustus 2022

Ik vond de Kip Teriyaki op het plaatje lekkerder uit zien. Zat niet veel smaak aan. Ook was de Garnituur van champignon, spek, ui, paprika aan gebrand. Bezorging was snel😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Versuithetnoorden

Wat vervelend om te horen dat de Kip Teriyaki en de garnituur niet naar wens waren. We hebben u geprobeerd te bellen, helaas werd er niet opgenomen. Om deze reden hebben wij u gemaild.

Richard Kijlstra
20 augustus 2022

Was voor mij de eerste keer dat ik eten heb besteld. Lekker en betaalbaar eten. Zeker voor herhaling vatbaar

Bakker
19 augustus 2022

Echt een aanrader 👍

Sabina
19 augustus 2022

Vlees was prima en erg lekker. Alleen de patat was slap en niet gaar, niet te eten.

Antje
18 augustus 2022

Was weer heerlijk

Ter borg
17 augustus 2022

Bestelling weer precies op tijd en lekker.

N.Straatman
15 augustus 2022
Dick Van Sluis
14 augustus 2022
N.Straatman
13 augustus 2022
Antje
13 augustus 2022

Was weer heerlijk

Lieke van Duinen
13 augustus 2022
Wim
10 augustus 2022

Erg lekker weer. En op de gewenste tijd bezorgd. Echt een aanrader.

Seike
10 augustus 2022

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en snelle bezorging.

Johanna Douwsma
10 augustus 2022

De gehaktbal die wij voor mijn man besteld hadden was keihard net een stuiterbal en de gebakken aardappelen waren erg vet. Ook hadden wij een sorbet besteld in plaats daarvan kregen wij een halve beker met bevroren fruit, geen verse fruit! Wij hebben al vaker wat besteld maar dit keer was het erg slecht. Niet voor herhaling vatbaar

Reactie van Versuithetnoorden

Wat vervelend om te horen dat het niet naar wens is geweest. We hebben geprobeerd telefonisch contact te zoeken, helaas werd er niet opgenomen. Om deze reden hebben wij u een mail gestuurd.

Chantal
9 augustus 2022

Wat hebben we lekker gegeten, fijn dat de keuze vegan uitgebreid is, jullie hebben nog geen vegan friendly keurmerk zag ik (tip) En de spare-rib van mijn man vielen zo van het bot. Fijn dat bij de er ook citroen doekjes bij de ribs komen. Ga zo door en tot snel

Reactie van Versuithetnoorden

Graag gedaan Chantal, Bedankt voor de tip we gaan onderzoeken of zo’n keurmerk ook interessant is voor ons 🍀

N.J.A. Straatman
8 augustus 2022
Rozema
8 augustus 2022

Het was perfect en uniek naast de servetten ook een tandenstoker erbij. Dan begrijp je waar het om gaat in de horeca er zijn heel weinig die dat begrijpen top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danielle
7 augustus 2022
Antje
7 augustus 2022

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

auwert
7 augustus 2022

Het heeft heerlijk gesmaakt , gewoon 100 punten. goede service (incl. lekkere puree) en de bezorging belde zelfs dat ze iets later kwamen ( voor maar 5 minuten)

Antje
5 augustus 2022

Was weer heerlijk

Albert
4 augustus 2022

Leuk dat de kaart af en toe wordt aangepast. De jackfruit is een welkome aanvulling.

Antje
4 augustus 2022

Was weer heerlijk

Alexandra
2 augustus 2022

Het eten was heel lekker. Heb echt heerlijk gegeten. De bezorging was ook snel. Vanaf het moment bestellen tot bezorging iets minder als 45 min. Echt toppie. Ga hier zeker vaker bestellen

L Bouman
1 augustus 2022

Snelle bezorging, de carpaccio (koud gerecht) was heerlijk. De pizza en vleesmaaltijden niet. Dit komt door de kant en klaar/magnetron bereiding, dit gaat ten koste van de kwaliteit, terwijl de prijs wel behoorlijk is. Hebben het nu 2x geprobeerd maar helaas hierdoor niet voor herhaling vatbaar.

N.J.A. Straatman
1 augustus 2022
Gerard
31 juli 2022

Bezorging was vlot, echter wel eerst bij de buren. Eten was niet om over naar huis te schrijven. Kipschnitzel bestond uit twee veel te lang gefrituurde kipburgers en leek niet op wat er op de website stond. Patat was een mix van ongare friet en een deel dat een tweede keer was gefrituurd en nu dus donkerbruin was. Pizzabrood smaakte prima, alleen vrij vet en van binnen geelgroen (van de olie?).

José
30 juli 2022

Lekker, goede kwaliteit en prima bezorging!

Antje
29 juli 2022

Was weer heerlijk

Rolf
29 juli 2022

Was weer dik in orde!

Meriam Rienks
27 juli 2022

Het eten was later. Ik ben hier over gebeld. Men gaf aan dat het druk was. Prima, wij bestellen regelmatig en dit was de eerste keer dat het niet lukte op de aangegeven tijd. Geen probleem! Wij hebben wat langer moeten wachten maar het eten was heerlijk.

Ada Meerse
27 juli 2022

We hebben met elkaar heel lekker gegeten van de maaltijden die we hadden besteld. Heel smakelijk en verzorgd. 1 opmerking: in de salade zaten groene (kleine) olijven met dikke pitten, dat is een beetje lastig eten .

Heerlijk gegeten!
25 juli 2022

Wij hebben heerlijk gegeten. De carpaccio is erg zacht van smaak. Ook erg handig dat je los groente kan bestellen voor de kinderen.

N.J.A. Straatman
24 juli 2022
Kraster
23 juli 2022

Bestelling was snel en makkelijk geplaatst en keurig op tijd afgeleverd. Maaltijd was warm en heerlijk. Ook genoeg groente en aardappelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Sandra
23 juli 2022

Het eten was lekker Alleen de wesp in mijn gebakken aardappelen vond ik niet zo lekker

Reactie van Versuithetnoorden

Jeetje wat vervelend. Geen idee wanneer deze er in moet zijn gekomen. we hebben hier nog geen wesp gezien maar uiteraard doen we er alles aan om dit te voorkomen

Eshuis
23 juli 2022

Heerlijk gegeten en nette bezorging. Ik miste alleen de asperges op de kaart en een beetje roomboter voor de kriel was lekker geweest.

Reactie van Versuithetnoorden

Hallo Eshuis, De aspergetijd is eigenlijk al afgelopen. Op dit moment hebben we wel volop mosselen misschien is dat leuk om eens te proberen. Roomboter misschien vergeten. We zullen er op letten

Simon
22 juli 2022

Vrij snel al na het bestellen was mijn bestelling onderweg. Sate was prima. Gebakken aardappelen mag wat mij betreft nog wat meer doorbakken zijn. Verder prima in orde,zeker aanrader

N.M
22 juli 2022

Het brood was niet te eten. Het was zo hard . Beetje jammer

Antje
22 juli 2022

Was weer heerlijk

Stefan
22 juli 2022

Bezorging was top. Eten niet bijzonder. Redelijk prijzig voor de matige kwaliteit die je krijgt.

Lisa
21 juli 2022

Patat en bitterballen te lang gebakken en de gebakken aardappelen in te weinig vet en te kort gebakken.

Antje
21 juli 2022

De pizza smaakte goed maar had wel warmer gemogen dat is een min puntje

Antje
20 juli 2022

Was weer heerlijk

Bart Vijfschaft
20 juli 2022
Meeuwes
18 juli 2022

Zag er niet bijzonder aantrekkelijk uit. Bak met 2 helften, in de één aardappeltjes en in de ander een niet passende schnitzel. Deze was wat in elkaar gedrukt om te passen. Verder geen enkele garnering. Dat hoefde voor mij ook niet voor de aardappeltjes, maar het zou lekkerder zijn als de schnitzel met een sausje geleverd wordt (suggestie) en er misschien nog wat ruimte was voor wat rauwkost. Zoals het er nu lag had ik het ook zelf kunnen maken (voor een deel van de prijs). Ik had er toch meer van verwacht, omdat het van een goed bekend staand bedrijf komt. De foto op de best site zet je compleet op het verkeerde been. Lijkt in de verste verte niet op wat we in de bak ligt. Ik denk niet dat ik de komende tijd nog eens wat ga bestellen.

Zuil
17 juli 2022

Bij Kidz Box geen surprise. En geen schoonmaakdoekjes bij de spareribs. Geen zin om te contact op te nemen op het moment dat we het constateerden. Eten was verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
16 juli 2022
mensinga
16 juli 2022

We hadden 2 porties sate besteld er zat zo weinig in maar 3 kleine stukjes sate met een beetje sate saus maar dit was het geld helaas niet waard. De vorige keer was het prima. Maar hier waren we niet zo blij mee

Tineke jager
15 juli 2022

Lekker gegeten snelle bezorging

Mark Reiber
12 juli 2022

Heerlijk gegeten en snel bezorgd

HD
11 juli 2022

Prima service. Kwalitatief goed en erg lekker. Aanrader!

piet Hanenburg
11 juli 2022

Wij waren weer zeer tevreden over de vleesgerechten. Kip en sate. Maar wij vonden de porties friet niet je van het. Vandaar dat de vijfde ster mist.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anita
10 juli 2022

Het kids menu was erg goed. Maar de pizza's waren niet bijzonder. Er zat weinig smaak aan en ze waren erg vet. Niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linsa
10 juli 2022

Prima! Eten was nog goed warm, en mooi op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.J.A. Straatman
10 juli 2022
Janet
9 juli 2022

De patat was erg hard.. Dus niet te eten. Het was et of het 2x gebakken was... Maar de Saté was wel erg lekker

Antje
9 juli 2022

Was weer heerlijk

Pomstra
9 juli 2022

Zeer goed een aanbeveling.goede portie,s en lekker 🤪

Rick
8 juli 2022
Antje
8 juli 2022

Was weer heerlijk

Marijn
7 juli 2022

Regelmatig bestel ik bij vers uit het noorden. Dit bevalt doorgaans goed. De bezorging is altijd super: snel en vriendelijk! De kwaliteit van het eten is wisselend. Dit keer viel het helaas echt tegen. Ribs waren goed gaar, maar minder dan de aangegeven 800 gr. (627 gr.). De friet was te lang (of voor een tweede keer???) gebakken.

Thijs
6 juli 2022

De patat was slof en niet voldoende gebakken. De zaadlijsten zaten nog in de paprika's.

Ria
4 juli 2022

Heerlijk vers en warm en ontzettend snel bezorgd, echt top!

Henk
4 juli 2022
Dirk
3 juli 2022

Top eten, snel bezorgd 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.Straatman
3 juli 2022
N.Straatman
3 juli 2022
Antje
2 juli 2022

Was weer heerlijk

Antje
1 juli 2022

Was weer heerlijk

Kim
29 juni 2022

Er was iets verkeerd gegaan met de bestelling, maar na een belletje is dat heel netjes opgelost!

Johan Eshuis
28 juni 2022

alles goed verzorgd, alles ok

N Straatman
26 juni 2022
Corpier
25 juni 2022

Het ons goed gesmaakt Bij het kinder menu zat een prachtig auto tje Top Onze kleinzoon was er erg blij mee

N.Straatman
25 juni 2022
Corpier
25 juni 2022

Heerlijk gegeten Van ons mochten er wel meer kruiden in zitten bij beide gerechten. Meer pitzeg maar Maar goed jullie moeten met iedereen rekening houden

Esther
24 juni 2022

De hoeveelheden waren veel minder als vorige keer maar prijs hetzelfde net zoals vorige keer ook al gezegd kwaliteit is niet consequent meer, jammer dat je niet weet hoe je het nu weer bezorgd krijgt. Bezorging is zoals altijd vrij snel en netjes

Kuipers
24 juni 2022

Uiteraard onze complimenten. Misschien een 1 verbeter puntje. Duidelijker aanduiden wat de suikervrije ijs is. We moesten nu gokken😉 en proeven. Verder alles uit de kunst. En dank voor het presentje voor ons 121/2 jaar huwelijk. Top!!

Antje
24 juni 2022

Was weer heerlijk

Roelof van der Heide
23 juni 2022

Doorgaans is het eten van jullie prima, maar vandaag was de patat echt veel te hard gebakken. De meeste stukjes waren niet aan de vork te prikken en zijn dus helaas ook in de afvalbak verdwenen. Verder vond ik de saté dit keer wat aan de droge kant en (nu ik toch bezig ben) was de satésaus te dun en smakeloos. Kortom: dit hebben we wel eens een stuk beter gehad.

Lenie
23 juni 2022

We hebben weer heerlijk gegeten, mosterdsoep heerlijk, asperges super. Eten heerlijk warm Bezorging op tijd

Marijke schiphouwer
22 juni 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, De pizza paesana was wat vettig Haast zompig. Bodem ook erg zacht van het vocht . Spare ribs uitmuntend goede kwaliteit!!!!!

Cruiming
21 juni 2022

Prima eten en snel bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
20 juni 2022

De bezorger was een half uur na afgesproken tijd! De spare ribe was door week met saus de patat was kijhard niet lekker het eten

N.J.A. Straatman
20 juni 2022
Anna
19 juni 2022

Complimenten voor de stipte bezorging en vooral voor de smaakvolle maaltijd. Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Víctor Francisco
19 juni 2022
Tom
18 juni 2022

Patat veel te hard. Leek wel 2x gefrituurd.

Antje
18 juni 2022

Was weer heerlijk

Anton Stroobach
18 juni 2022
Martinus
17 juni 2022

Eerste keer dat het nogal tegen viel. Droge kip en koude rijst.

Jet
16 juni 2022

Heerlijk eten en optijd geleverd!

Henny Oosterhoff
16 juni 2022

Bestelling keurig op tijd en de producten waren heerlijk! Onze complimenten!

E Posthumus
16 juni 2022

Als ik chineese kool bestel wil ik ook garaag chineese kool en geen broccoli

Griffie gemeente Westerkwartier
16 juni 2022
Monica Eekhout
16 juni 2022

De spare ribs met friet waren er binnen een half uur. Flinke porties. Vlees viel zo van het bot af, frietjes waren knapperig, smaakte allemaal heerlijk. Klasse!

Middelberg
13 juni 2022

Het eten was bijna kkoud

piet Hanenburg
13 juni 2022
Janna Woudsma
12 juni 2022

Ik had heerlijke asperges besteld dacht ik maar volgens mij waren ze niet(of niet goed) geschild en kon ze echt niet eten, erg stokkerig ook. Mijn man had een stoofpotje en die was heerlijk.

Meriam
12 juni 2022

Weer heerlijk gegeten. Het dessert was vergeten, werd later alsnog bezorgd. Top 😁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marten van Dellen
12 juni 2022

perfect bediening

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.Straatman
12 juni 2022
Bruining
12 juni 2022

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N.Straatman
12 juni 2022

I.p.v. bestelde bloemkool broccoli gekregen. Smaakte overigens prima😁😁

Pieter
12 juni 2022
Esther
11 juni 2022

Smaakte erg goed. Wat ons wel opvalt is dat er veel variatie zit in de smaak per keer, dat is niet erg continu. Dit keer was beter als de vorige keer.

Jac.
11 juni 2022

Lekker eten en snel bezorgt.

Janet
11 juni 2022

Gebakken aardappeltjes koud en slap sommige stukjes overgaar, andere zwart. Sate taai en smakeloos. Kan er helaas niet meer van maken, veel geld voor slecht eten wat voor het grootste gedeelte in de vuilnisbak is beland

Tineke kuipers
11 juni 2022

Kan alleen maar complimenten geven Wij hebben heerlijk gegeten was goed warm en mooi op tyd

Antje
11 juni 2022

Was weer heerlijk

De vries
9 juni 2022

Het was heerlijk!

Karin
8 juni 2022

Misschien hadden de pizza's uit meer gekruid moeten worden, maar ze waren zo ook al erg smakelijk.

Jan Geertsema
7 juni 2022

Asperges met zalm. Een aanrader!!

Paauw
7 juni 2022

Super snelle levering. Goed verpakt en het smaakte heerlijk.

Ina ritsma
6 juni 2022

Hallo. Deze keer niet echt tevreden, varkenshaas was echt veel te zout. We hadden ook op Hemelvaartsdag besteld. Toen was het super. Maar nu stuk minder. Ook kids kipnuggets niet compleet,verdrietig kind. Wel nagebracht maar uur later, kleindochter alweer naar huis. Dus erg jammer. Hopelijk volgende keer weer beter.

K. van der Heide
6 juni 2022
Lourens
6 juni 2022

Dikke prima Erg smaakvol , warm en netjes optijd bezorgd.

Tuinstra
6 juni 2022

Was super lekker en mooi snel geleverd

Bart Vijfschaft
6 juni 2022

Heerlijk gegeten , en een kwartier eerder dan de afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronnie
5 juni 2022
Petra
5 juni 2022

De soep was dit keer weer perfect, duurde voor mij wel effies voor ik weer durfde te bestellen bij jullie nadat ik er de vorige keer een scherp hard stuk doorschijnend plastic in had zitten en dat in mijn mond sneed (heb toen wel direct gebeld om het door te geven, ivm meer ongelukken). Maar nu was het heerlijk. Zat ook weer lekker wat vlees in. Dus nu zeer tevreden.

Antje
4 juni 2022

Was weer heerlijk

M. Bolhuis
4 juni 2022

Te prijzig voor een afhaal menu. Misschien de groenten er bij leveren zonder extra kosten